Την επαναλειτουργία και την επέκταση της τηλεφωνικής γραμμής
εξυπηρέτησης του δημότη, γνωστής από τον αριθμό κλήσης της ως 1595,
ανακοίνωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, κατά την επίσκεψή του
στα γραφεία του τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, 1595, θα λειτουργεί από τις 25 Φεβρουαρίου επί δωδεκάωρο, από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ. Ο κ. Καμίνης κάλεσε όλους τους δημότες «να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μία καλύτερη Αθήνα», ενώ επανέλαβε, ότι «η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι προτεραιότητα για μας».
Όπως δήλωσε ο γγ του δήμου Αθηναίων Θεόδωρος Λιβάνιος, σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στην πόλη.
Η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, 1595, θα λειτουργεί από τις 25 Φεβρουαρίου επί δωδεκάωρο, από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ. Ο κ. Καμίνης κάλεσε όλους τους δημότες «να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μία καλύτερη Αθήνα», ενώ επανέλαβε, ότι «η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι προτεραιότητα για μας».
Όπως δήλωσε ο γγ του δήμου Αθηναίων Θεόδωρος Λιβάνιος, σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στην πόλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου