Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Απάντηση Άρη Σπηλιωτόπουλου στις δηλώσεις Ν. Κακλαμάνη

Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις δηλώσεις του κ. Νικήτα Κακλαμάνη δήλωσε...


« Το πρώτο είναι, ότι εγώ δεν θα σχολιάσω τι είπε ο κ. Κακλαμάνης, αλλά θα σχολιάσω το τι κάνω εγώ. Η διαδρομή μου μέχρι και σήμερα δείχνει ότι όταν χρειάστηκε να είμαι δίπλα στον κ. Κακλαμάνη, ακόμα και στις πιο δύσκολες γι αυτόν εκλογικές αναμετρήσεις, όπως η τελευταία για το Δήμο της Αθήνας, ήμουν καθαρά, ξάστερα και δυνατά μαζί του. Γιατί; Γιατί πάντοτε πίστευα και πιστεύω ότι οι μάχες κερδίζονται μόνο όταν είμαστε ενωμένοι, όταν υπηρετούμε αρχές και αξίες της παράταξής μας. Και δεύτερον, θα έλεγα αυτό που είπα από την πρώτη στιγμή. Αν αισθανόμουν δημοσκοπικά ότι βρίσκομαι πολύ πίσω από τον κ. Κακλαμάνη, προφανώς εγώ θα είχα παραιτηθεί για να βοηθήσω την ενότητα της παράταξης, για να βοηθήσω το άθροισμα των δυνάμεων, που αν το δείτε και δημοσκοπικά, θα ήμασταν ήδη πρώτη δύναμη σε αυτή τη μάχη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...