Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

O Νικήτας Κακλαμάνης κατά πάντων!

Σημεία συνέντευξης του υποψήφιου δημάρχου Αθηναίων, Νικήτα Κακλαμάνη, στο  «thetoc.gr»


Για την υποψηφιότητά του

«Όλοι ασχολούνται με το Δήμο της Αθήνας γιατί βρέθηκε ένας τρελός, ο οποίος, μετά από πολλά χρόνια κομματικής πειθαρχίας, είπε ότι τέρμα, πλέον πρέπει η αυτοδιοίκηση να ακολουθήσει τη δική της ανεξαρτησία. Κατεβαίνω χωρίς κομματική στήριξη. Το αντίθετο μάλιστα. Με κομματικό πόλεμο. Όχι από τη βάση της παράταξής μου αλλά από τους μηχανισμούς του κόμματος»

Γιατί ο Σαμαράς δεν τον επέλεξε για δήμαρχο της Αθήνας

«Δεν έχω απάντηση. Συναντήθηκα αργά, εννοώ χρονικά. Μιλήσαμε πολύ και για πολλά πράγματα. Δεν κατάλαβα, γιατί δεν με θέλει αλλά είναι δικαίωμα του. Η σχέση μου με τον Σαμαρά είναι από το 1977 και ίσως είμαι ο μακροβιότερος φίλος του. Σε μία τέτοια σχέση πάντα υπάρχουν διακυμάνσεις. Κυρίως υπήρξαν πολιτικές διακυμάνσεις. Όπως είναι δικαίωμα του έτσι είναι και δικαίωμα μου να διεκδικήσω τη ψήφο από τις Αθηναίες και τους Αθηναίους. Το δικό μου όνομα, πάντως, θα βγει από τη κάλπη στις 18 Μαΐου. Το αποτέλεσμα δεν το ξέρω αλλά δεν προτρέχω να το προδικάσω»

Για τα λάθη του

«Η εμπειρία που έχω είναι και από την άνοδο και από την κάθοδο. Είναι από τα λάθη που έκανα. Είμαι άνθρωπος συναισθηματικός. Έχω πάρα πολλά ελαττώματα και πάθη αλλά έχω και καλά. Ένα από αυτά είναι ότι δεν λησμονώ. Δεν λησμονώ φιλίες, αγάπες και λάθη. Όταν λησμονείς τα λάθη σου μαθαίνεις και εμπλουτίζεται η εμπειρία και η γνώση σου.
Μπορεί να φανεί απλό αλλά είναι αληθινό. Δεν επικοινώνησα το έργο μου. Για παράδειγμα το πάρκο στη Ριζάρη, έργο 20 στρεμμάτων, ελάχιστοι γνωρίζουν ότι το έκανα εγώ. Άλλο παράδειγμα, ο γείτονας μου στο Παγκράτι δεν ξέρει, ότι εγώ έφτιαξα το πάρκο του Προμπονά στη Ριζούπολη. Έκανα λάθη επίσης, σε επιλογή συνεργατών μου αλλά και σε σημεία πολιτικής. Λάθη όμως δεν θα έκανα μόνο, αν καθόμουν σπίτι μου κι έβλεπα τηλεόραση… Άκουσα όμως και το εκπληκτικό από τον κ. Καμίνη: «Εντάξει, έκανε 17 πάρκα αλλά ξόδεψε λεφτά από τον δήμο της Αθήνας». Συγνώμη, δηλαδή, από πού θα τα έπαιρνα;»

Για τους άξονες του προγράμματος του

«Τουριστική ανάπτυξη δεν γίνεται χωρίς να αυξηθούν οι τουρίστες. Όλοι οι άνθρωποι του τουρισμού με τους οποίους μίλησα κατέληγαν σε ένα κοινό συμπέρασμα. Στο πολύ ακριβό αεροδρόμιο, που είναι το Ελευθέριος Βενιζέλος.
Θα σας πω, λοιπόν, ότι τα 5 χρόνια που ήμουν ευρωβουλευτής, δεν ήμουν τουρίστας. Ουσιαστικά έκανα μετά από την ιατρική και ένα δεύτερο μεταπτυχιακό στη πολιτική. Έτσι δημιούργησα και σχέσεις με ανθρώπους που σήμερα βρίσκονται σε θέσεις γενικών διευθυντών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ανάμεσα τους είναι και Έλληνας, που σήμερα έχει την ευθύνη για τα αεροδρόμια. Τι αποκαλύφθηκε και σας λέω, ότι στέλνω την επιστολή με την καταγγελία στη Γενική Γραμματέα της Κομισιόν;
Ότι αυτό που μας έλεγαν επί τόσα χρόνια, ότι σε απόσταση μικρότερη από 100 χιλιόμετρα από το Ελευθέριος Βενιζέλος δεν μπορεί να φτιαχτεί άλλο αεροδρόμιο αυτό είναι ψέμα. Δεν μπορεί να φτιαχτεί άλλο αεροδρόμιο, αν αυτό χρηματοδοτηθεί από το κράτος. Αν όμως τρεις ιδιώτες θελήσουν να φτιάξουν ένα άλλο αεροδρόμιο όπως έχουν κάνει οι Ιταλοί στο Μιλάνο ή στη Γαλλία, όχι μόνο δεν απαγορεύεται να γίνει… Και σας λέω, ότι για κάθε επιβάτη το σπατόσημο στο Ελευθέριος Βενιζέλος είναι 35 ευρώ, ενώ στην Ισπανία μόλις 7. Ο δήμος δεν μπορεί να φτιάξει το αεροδρόμιο αλλά ιδιώτες, ναι. Και είναι έτοιμα τα αεροδρόμια. Υπάρχει στην Ελευσίνα, στο Τατόι. Δεν απαγορεύεται να γίνεται χρήση του στρατιωτικού, αν το κράτος το παραχωρεί, για να φέρνει τουρίστες. Το κεφάλαιο για το αεροδρόμιο της Ελευσίνας είναι 2-3 εκ. Πιστεύετε, ότι δεν θα υπάρξει ιδιώτης να διαθέσει αυτό το ποσό; Μπορεί όμως, να γίνει και με ΣΔΙΤ. Ένα κομμάτι να είναι μέτοχος ο δήμος, με δανεισμό…
Άλλο έσοδο που θα σας εκπλήξει και το πήρα επίσης από την Ευρώπη; Μέχρι τώρα υπήρχαν οι οργανισμοί κοινής ωφέλειας, όπως το ρεύμα, το νερό, το τηλέφωνο και ο ΟΣΕ. Σήμερα, όλα αυτά είναι ΔΕΚΟ κι’ αύριο θα ανήκουν σε ιδιώτες. Όλα τα δίκτυα τους θα πληρώνουν διόδια.
Στα δημοτικά ιατρεία. Αντί για πρωτοβάθμια φροντίδα, να υπάρχει και πρωτοβάθμια περίθαλψη»

Για τον Γ. Καμίνη

«Για να ξέρετε πόσο «νοικοκύρεψε» τον δήμο ο κ. Καμίνης και λέει συνεχώς για τα 120 εκ., έκανε αναμόρφωση του προϋπολογισμού χωρίς να κάνει αναμόρφωση του τεχνικού προγράμματος. Και αυτή τη στιγμή το τεχνικό πρόγραμμα και όλα τα έργα είναι στον αέρα. Έχω ζητήσει έκτακτη σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου. Γιατί αγαπώ την πόλη μου, Καλό θα ήταν για μένα να είχα σιωπήσει και να τον αφήσω, να καταρρεύσουν τα έργα αυτά. Και όχι μόνο δεν το έκανα αλλά τον ενημέρωσα ότι το έχετε κάνει λάθος, το ξεχάσατε και κάντε κάτι να το καλύψουμε. Σήμερα πληροφορήθηκα ότι θα γίνει τελικά Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο κ. Καμίνης δεν μπορεί να το παίζει «παρθένα του Ευαγγελίου». Είναι 3,5 χρόνια δήμαρχος και έχει πλέον πεπραγμένα. Θα κριθεί από αυτά και θα υποστεί κριτική από τον κόσμο»

Για τον Άρη Σπηλιωτόπουλο

«Εγώ όταν δεν εκλέχτηκα το 2010 έμεινα στα έδρανα της αντιπολίτευσης και απέδειξα ότι δεν ήταν στόχος μου η καρέκλα. Αυτό θέλω να ρωτήσετε και τους άλλους υποψηφίους. Αν δεν εκλεγούν θα παραμείνουν στο δήμο; Πληροφορήθηκα ότι ρωτήθηκε ο κ. Σπηλιωτόπουλος και δεν απάντησε.
Όταν είναι έτοιμος να μιλήσουμε για την Αθήνα και το λέω γιατί ακούω πράγματα… που κάποιοι από τους συμβούλους του θα πρέπει να τον προφυλάσσουν. Είπε θα βάλει οικολογικές λάμπες. Τέτοιες τοποθετούνται στην Αθήνα από το 2008 Ερμού, Ψυρρή, Κανάρη). Ή για το πεδίον του Άρεως. Έχει δίκιο για την κατάσταση που επικρατεί και έχει άδικο γιατί το Πεδίον του Άρεως δεν ανήκει στον Δήμο αλλά στην Περιφέρεια»

Για τον Γ. Σακελλαρίδη

«Διάβασα το πρόγραμμα που ανακοίνωσε ο κ. Σακελλαρίδης. Και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γιατί κατά τα 3/4 είναι ότι έχω κάνει ήδη στην Αθήνα, στην τετραετία που ήμουν δήμαρχος. Είναι λάθος όμως να μιλάει και να μην κάνει αναφορά, όπως ο κ. Καμίνης, σχετικά με τις έτοιμες δομές (κοινωνικό παντοπωλείο, κοινωνικό φαρμακείο) που έγιναν επί δημαρχίας μου στον Δήμο της Αθήνας»

Για τον Η. Κασιδιάρη

Είμαι ανοικτός για συζήτηση με οποιονδήποτε συνυποψήφιό μου, ακόμη και τον κ. Κασιδιάρη τον οποίο δεν τον φοβάμαι. Μπορώ να τον αντιμετωπίσω και πολιτικά και ιδεολογικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...