Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Επεκτείνεται η Αττική Οδός

35 χιλιόμετρα θα επεκταθεί η Αττική Οδός μέσα στο 2011 ενώ αναμένεται να δημιουργηθεί και νέος δρόμος που θα ενώσει την Θήβα και την Ελευσίνα.

Το υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε την επέκταση μέσα στο 2011 της Αττικής Οδού. Πρόκειται για ένα έργο 35 χιλιομέτρων που θα κοστίσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

Ο δρόμος θα ξεκινάει από την Κατεχάκη, θα περνάει από την Περιφερειακή Υμηττού, θα φτάνει στην Βουλιαγμένη και θα καταλήγει στην Βάρης – Κορωπίου.

Το δεύτερο έργο είναι ο δρόμος Ελευσίνας – Θήβας μήκους 50 χιλιομέτρων και θα κοστίσει 450 εκατομμύρια ευρώ. Στόχος είναι αποσυμφορηθεί και η Εθνική Οδός ειδικά στο τμήμα που περνάει από κεντρικά σημεία της Αττικής.

Το υπουργείο ανακοίνωσε άλλο ένα σημαντικό έργο αυτό της δημιουργίας υποθαλάσσιας σήραγγας που θα ενώσει την Σαλαμίνα με το Πέραμα. Θα έχει βάθος 16 μέτρων και αναμένεται να κοστίσει 50 εκατομμύρια ευρώ.

Το τρένο... κόλλησε στον Σταθμό Λαρίσης

Τριάντα έξι μήνες, τέσσερις υπουργοί, 14 διοικητικά συμβούλια, 16 διευθύνοντες σύμβουλοι για μια τρύπα στο νερό; Ολοι - μηδενός εξαιρουμένου- υπόσχονταν ο Σταθμός Λαρίσης, μεταμορφωμένος στον νέο μητροπολιτικό σιδηροδρομικό σταθμό της πρωτεύουσας, να αποτελέσει το σύγχρονο τοπόσημο των Αθηνών. Αλλά σήμερα, έπειτα από χρόνια εργασιών, κωλυσιεργιών, καθυστερήσεων και προσφυγών στη Δικαιοσύνη, παραμένει ακόμη γιαπί. Ο ιστορικός σταθμός στέκει παρηκμασμένος και ημιτελής να φιλοξενεί μπάζα και τσαντίρια.

Το χειρότερο είναι ότι η απροθυμία παραλαβής του έργου ανακαίνισης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, του τμήματος δηλαδή που έχει ολοκληρωθεί, μπορεί να οδηγήσει σε αλυσιδωτές «καραμπόλες», οι οποίες απειλούν να οδηγήσουν το σιδηροδρομικό σχεδιασμό της χώρας πίσω στο 1990! Και φυσικά η πρώτη θα... ξεκινήσει από τις Βρυξέλλες που θα ζητήσουν πίσω τα λεφτά τους, τα 96 εκατομμύρια ευρώ- τα μισά έχουν ήδη εκταμιευθεί- με τα οποία χρηματοδότησαν ένα έργο το οποίο, ακόμη κι αν κατασκευάστηκε, «δεν υπάρχει», όσο δεν παραλαμβάνεται από την αρμόδια θυγατρική του ΟΣΕ, τον Εθνικό Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥ). Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Το πολύπαθο έργο, που εντάσσεται στην ανακαίνιση της γραμμής Πειραιάς- Αχαρνές, ξεκίνησε το 2000 από την ΕΡΓΟΣΕ, όμως πέρασε στον ΟΣΕ λόγω αδυναμίας της θυγατρικής του να το «τρέξει». Ο διαγωνισμός που έγινε το 2003 κατακυρώθηκε υπέρ της κοινοπραξίας ΑΚΤΩΡΤΕΡΝΑ- Siemens, όμως λόγω των προσφυγών άλλων διεκδικητών του έργου, ακολούθησαν οι συνήθεις χρονοβόρες καθυστερήσεις. Το 2005 υπεγράφη η τελική σύμβαση, όμως ομάδες κατοίκων των γειτνιαζουσών με τον σιδηρόδρομο περιοχών προσέφυγαν στο ΣτΕ με αίτημα την υπογειοποίηση του προαστιακού σιδηροδρόμου.

Τελικώς, το έργο ξεκίνησε αργότερα, το 2007, με αρκετές αλλαγές και νέα περιβαλλοντική μελέτη, που προέβλεπε μερική υπογειοποίηση της γραμμής. Το ήμισυ του νέου σταθμού κατασκευάστηκε, ενώ δημιουργήθηκαν και οι απαραίτητες υποδομές, πάνω στις οποίες μπορεί να ανεγερθεί το μελλοντικό υπερτοπικό κέντρο του Σταθμού Λαρίσης. Μάλιστα, για την αρχιτεκτονική του «επένδυση» υπάρχει έτοιμη μελέτη από το γραφείο Τομπάζη εδώ και αρκετά χρόνια.

Σήμερα λόφοι από μπάζα, σκουπίδια και παρατημένα σκύρα κυριαρχούν στο τοπίο του Σταθμού. Καίτοι το νέο δυτικό του τμήμα έχει ολοκληρωθεί και είναι έτοιμο προς παραλαβή για να στεγάσει τον σταθμό ως την ολοκλήρωση και της ανατολικής πλευράς, μένει κλειστό. Οι επιβάτες του σιδηροδρόμου «απολαμβάνουν» το θέαμα από στοιβαγμένες σιδηρόβεργες, ακινητοποιημένα φορτηγά και βαγόνια μεταφοράς υλικών και ολοκαίνουργια ξύλινα σκύρα που σαπίζουν σιγά σιγά.

Δίπλα στα θεμέλια που (υποτίθεται ότι) θα «σηκώσουν» μια μέρα το φιλόδοξο κτιριακό σύμπλεγμα του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, λόφοι από χώματα και μπάζα κείτονται ατάκτως ερριμμένα.

Α νάμεσα στις νέες και στις παλιές αποβάθρες ακινητοποιημένα οχήματα σαπίζουν. Δίπλα τους ντάνες από σκύρα και σιδηρόβεργες, μπάζα και σκουπίδια. Στο βάθος, εκεί όπου φτιάχτηκαν οι νέες, ολοκαίνουργιες γραμμές, ασιάτες πρόσφυγες έχουν κατασκευάσει δύο αυτοσχέδια τσαντίρια, όπου και διαβιούν. Πίσω τους, εμιγκρέδες ξαπλώνουν πάνω σε βρώμικα στρώματα που έχουν στηθεί επί των γραμμών. Μάλιστα, μέσα σε έναν κυλινδρικό τσιμεντοσωλήνα, κάποιος έχει φτιάξει το δικό του σπιτικό. Απέναντί τους, η πινακίδα της δεκαετίας του 1990 γραφεί υπερήφανα «ηλεκτροδότησησιδηροδρομικού δικτύου Πειραιώς- Αθηνών- Θεσσαλονίκης - κόστος 37,7 δισ. δρχ!».
Ακόμη χειρότερα είναι τα πράγματα στον γειτονικό ιστορικό Σταθμό Πελοποννήσου, ο οποίος φθείρεται αφημένος στον χρόνο. Περίτεχνα φιλοτεχνημένα τζάμια έχουν σπάσει, οι ξύλινες πόρτες σαπίζουν, σοβάδες πέφτουν, ενώ τα μοναδικά σημάδια ζωής είναι οι ανεμοδαρμένες σημαίες του οργανισμού και το κεντρικό ρολόι που συνεχίζει να λειτουργεί. Και όλα αυτά με το μονόγραμμα των θρυλικών ΣΠΑΠ (Σιδηρόδρομοι Πελοποννήσου- Αθηνών- Πειραιώς) να θυμίζει την ένδοξη βιομηχανική κληρονομιά της χώρας.

Εξω από τον σταθμό, όπου οι οσμές υπαίθριου αφοδευτηρίου κυριαρχούν, δημοτικοί αστυνομικοί κόβουν κλήσεις στα σταθμευμένα αυτοκίνητα και οι οδηγοί αντιδρούν, φωνάζοντας «ρε παιδιά, εκλογές έρχονται». Ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών του 21ου αιώνα απέχει έτη φωτός από τον Gare du Νord του Παρισιού, τον Sants της Βαρκελώνης ή τον Τermini της Ρώμης. Και τώρα κινδυνεύει να μείνει ακόμη πιο πίσω.

Οπως και σε άλλα έργα του Δημοσίου, όπου συμμετέχει η Siemens, έτσι και στον Σταθμό Λαρίσης η παρουσία της γερμανικής πολυεθνικής φαίνεται να φοβίζει τους αρμοδίους. Σε ερώτημα του «Βήματος» προς τον ΕΔΙΣΥ σχετικά με τα σχέδιά του για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό, δεν δόθηκε καμία απάντηση.

Η μελέτη του γραφείου Τομπάζη (συνεργάτες: ΚLΜF architects και Ρ. Φλωράκη) προέβλεπε συστέγαση των σταθμών Λαρίσης και Πελοποννήσου, ένωση της ανατολικής με τη δυτική πλευρά της πόλης και δημιουργία ενός πόλου εμπορίου και αναψυχής
Στον αέρα ο στρατηγικός σχεδιασμός 15 ετών

Η μη παραλαβή από το κράτος του έργου της ανακαίνισης του Σταθμού Λαρίσης (καθώς και του νεόδμητου σταθμού του Ταύρου) απειλεί να τινάξει στον αέρα συνολικά τον στρατηγικό σχεδιασμό της κυβέρνησης για την απελευθέρωση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών και να ανατρέψει μια φιλόδοξη στρατηγική 15ετίας. Αυτό το σενάριο περιλαμβάνει κατά σειρά τις ακόλουθες «καραμπόλες»:

1. Η Ευρωπαϊκή Ενωση ζητεί επιστροφή της χρηματοδότησης για την κατασκευή ενός έργου που δεν... υπάρχει, εφόσον δεν παραλαμβάνεται.

2. Ακολουθεί η πλήρης έκπτωση της εργολαβίας, όχι μόνο της ανακαίνισης του σταθμού, αλλά ολόκληρου του έργου Πειραιάς- Σιδηροδρομικό Κέντρο Αθηνών (ΣΚΑ).

3. Η κοινοπραξία, η οποία ήδη εδώ και λίγους μήνες δεν εργάζεται, αλλά πληρώνει υπαλλήλους κτλ.,

βάσει της σταλίας προσφεύγει στα δικαστήρια, όπως δικαιούται, και αιτείται αποζημίωση.

4. Ανατρέπεται η ομαλή λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου- και όχι μόνο- στο τμήμα Πειραιάς- ΣΚΑ, καθώς οι δύο γραμμές δεν αρκούν για την πλήρη ανάπτυξη των δρομολογίων, εξέλιξη που θα καταστήσει τις ιδιωτικές επενδύσεις στον σιδηρόδρομο τουλάχιστον αποθαρρυντικές.

5. Το γιαπί που θα λέγεται Σταθμός Λαρίσης δεν θα αποτελεί «φιλέτο» για τους επίδοξους επενδυτές που επιθυμεί να προσελκύσει η Ειδική Γραμματεία Αποκρατικοποιήσεων του υπουργείου Οικονομικών και θα καταστεί μη εκμεταλλεύσιμο.

Επιπλέον η Ευρωπαϊκή Ενωση αναμένει την ολοκλήρωση της ηλεκτροδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου (πλην του τμήματος Τιθορέας- Δομοκού) ως το τέλος του 2010. Ωστόσο, λόγω των συνεχών επιδρομών, δολιοφθορών και βανδαλισμών στο ηλεκτροδοτούμενο κομμάτι του δικτύου, αυτό δεν θα είναι εφικτό. Σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν πετύχει μια σιωπηρή παράταση και αρχίσουν τα πρόστιμα, είναι πολύ πιθανή η ανάκληση της χρηματοδότησης του έργου. 
tovima.gr

Φύτεψαν τρία οικόπεδα στο Μεταξουργείο οι atenistas !


To atenistas group το Σάββατο 9 Οκτωβρίου συναντήθηκε στο Μεταξουργείο, στη συμβολή Ιάσωνος και Λεοννάτου για να φυτέψουν τρία εγκαταλελειμμένα οικόπεδα!

Εθελοντές βοήθησαν ενεργά, και είχαν φέρει χώμα, φτυάρι, σακούλες σκουπιδιών, γάντια.

Η προσφορά των φυτών έγινε από τον Andrew Clements (τοπικά ελληνικά φυτά) αλλά όποιος επιθυμούσε έφερε και δικά του. Γεράνια, αρμπαρόριζες, καλλιστήμων, ρηχόσπερμα, παχύφυλλα, υβίσκοι, γαζίες, ακακίες, δηλαδή φυτά τα οποία δε χρειάζονται πολυ νερό και μεγαλώνουν εύκολα φυτεύτηκαν στα τρία οικόπεδα. Μπράβο παιδιά!

Enhanced by Zemanta

Πλάκα: Mικρός παράδεισος διασωθείσης μνήμης

Athens Plaka from the ParthenonImage by gpadams via FlickrΓια τους λάτρεις της ιστορίας και του πολιτισμού η Πλάκα και η ευρύτερη περιοχή της είναι ένας μικρός παράδεισος διασωθείσης μνήμης και μια ευκαιρία να στοχαστούν το παρελθόν.
Πρώην συνοικία Αλίκοκκου, πριν από τη βασιλεία του Όθωνα, πήρε το όνομά της από μια μαρμαρόπλακα που υπήρχε σε κάποιο σημείο της οδού Θέσπιδος.
Αρχαίοι ναοί και αγορές, βυζαντινές εκκλησίες και τούρκικα τζαμιά, χαρακτηριστικά δείγματα κατοικιών του 18ου και 19ου αιώνα και έξοχα αναπαλαιωμένα νεοκλασικά ξετυλίγονται μπροστά σου.
Μεταπολεμικά, τα κτίσματα της Πλάκας κρίθηκαν διατηρητέα στο σύνολό τους, με αποτέλεσμα η Πλάκα να αποτελεί τη μοναδική συνοικία της Αθήνας που σε τέτοια έκταση μπορεί κάποιος να δει την πόλη όπως ήταν πριν 100 χρόνια. Στην περιοχή λειτουργούν μουσεία, ταβέρνες, εστιατόρια, καφετέριες και καταστήματα με τουριστικά είδη, ενώ σώζονται κτίρια διάσημων πολιτών της παλιάς Αθήνας.
Στο τμήμα της Πλάκας προς την Ακρόπολη υπάρχουν τα Αναφιώτικα. Πρόκειται για μια συνοικία σε κυκλαδίτικο ρυθμό, που κατασκευάστηκε από Αναφιώτες οικοδόμους, οι οποίοι, στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, αναζητούσαν μια συνοικία να κτίσουν τα σπίτια τους, αφού στην υπόλοιπη Αθήνα το κόστος ενοικίασης ή αγοράς γης ήταν ακριβό γι' αυτούς. Παρόμοιες περιοχές, στις οποίες οι εσωτερικοί μετανάστες μετέφεραν την αρχιτεκτονική του τόπου καταγωγής τους, υπήρξαν και αλλού στην Αθήνα, αλλά δεν κατάφεραν να επιβιώσουν από την οικοδομική αναμόρφωση στο πέρασμα των χρόνων.
Κοντά στην Πλάκα βρίσκονται οι σταθμοί του μετρό Ακρόπολη και Σύνταγμα καθώς και οι στάσεις του τραμ Σύνταγμα και Ζάππειο, ενώ πλήθος γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ που περνούν από το κέντρο της Αθήνας εξυπηρετούν τις συγκοινωνιακές ανάγκες της περιοχής.
Αναμφισβήτητα η Πλάκα και το Μοναστηράκι είναι το Α και το Ω του αθηναϊκού ονείρου.
Μαζί με την πεζοδρομημένη πλέον Διονυσίου Αρειοπαγίτου (τον αλλοτινό "Περιφερειακό της Ακροπόλεως") και τα στενά του Φιλοπάππου, συνθέτουν το πιο όμορφο κομάτι αυτής της πόλις κι ίσως το σοβαρότερο λόγο να την αγαπά κανείς.
http://enlefko.blogspot.com/2010/10/blog-post_960.html
Enhanced by Zemanta

Κλειστό το κέντρο της Αθήνας την Κυριακή

Κλειστό για τα αυτοκίνητα θα παραμείνει το κέντρο της πρωτεύουσας την Κυριακή 10 Οκτωβρίου, λόγω του ετήσιου Ποδηλατικού Γύρου της Αθήνας. 

Η εκκίνηση θα δοθεί στις 10 το πρωί και οι ποδηλάτες αναμένεται να ακολουθήσουν δύο διαδρομές. Η πρώτη μήκους 8 χιλιομέτρων θα ξεκινάει από το Παναθηναϊκό Στάδιο, ενώ η δεύτερη θα ξεκινά από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία την πλατεία Συντάγματος. 

Γιατροί και προσωπικό του ΕΚΑΒ θα είναι παρόντες σε όλη τη διάρκεια του Ποδηλατικού Γύρου, έτοιμοι να παρέχουν τις πρώτες βοήθειες.

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Tην Κυριακή ο Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας

Με τη συμμετοχή χιλιάδων Αθηναίων αναμένεται να διεξαχθεί ο 19ος Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας, που διοργανώνει την Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010 και ώρα 10.00 π.μ., ο Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων.

Οι εγγραφές ανέρχονται ήδη σε 3.500 και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν την ίδια μέρα, πριν από την εκκίνηση, στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Η εκκίνηση του Ποδηλατικού Γύρου θα δοθεί από τον Δήμαρχο Αθηναίων κ. Νικήτα Κακλαμάνη στις 10.00 π.μ. στο Παναθηναϊκό Στάδιο (διαδρομή: Βασιλέως Κωνσταντίνου, Βασιλίσσης Σοφίας, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Πατησίων, Αιόλου, Σταδίου, πλατεία Συντάγματος, Φιλελλήνων, Ζάππειο).

Για τα άτομα με αναπηρία (Α.με.Α.) την εκκίνηση θα δώσουν, από την οδό Βασιλέως Γεωργίου & Αμαλίας στις 10.00 π.μ., ο Πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής κ. Γιώργος Φουντουλάκης και το μέλος της Παραολυμπιακής Επιτροπής και Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης με αμαξίδιο κ. Γιώργος Κούζας.

Ο τερματισμός και για τις δύο διαδρομές θα γίνει στο Ζάππειο. Κατόπιν θα ακολουθήσει γιορτή για τη λήξη των αθλητικών διοργανώσεων του Δήμου Αθηναίων «Athens City Games 2010», με κλήρωση ποδηλάτων, με επίδειξη χορευτικών ικανοτήτων από την εθνική ομάδα των Cheer Leaders, με δώρα από τους χορηγούς και συναυλία με νεανική μουσική. real.gr

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Απομακρύνονται παράνομες πινακίδες και από ιδιωτικούς χώρους

Ξεκίνησε η απομάκρυνση των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων και από ιδιωτικούς χώρους. αρχή έγινε το πρωί στη Λεωφόρο Μαραθώνος, στο μήκος της μαραθώνιας διαδρομής, παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κ. Νίκου Σηφουνάκη.

Ο κ. Σηφουνάκης, επισήμανε ότι η επιβολή προστίμων σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους θα συνεχιστεί και εάν επιχειρηθεί να ξανατοποθετήσουν παράνομες διαφημιστικές πινακίδες από τα σημεία που έχουν αποξηλωθεί θα ακολουθείται η αυτόφωρη διαδικασία.

Χαρακτήρισε, ακόμα, απαράδεκτη την κατάσταση στους δρόμους με τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, και τόνισε ότι δίνει «μια τριτοκοσμική εικόνα» για την χώρα μας, ενώ παραβιάζει τους κανόνες οδικής ασφάλειας.

Στην απομάκρυνση παρίστατο ο περιφερειάρχης Αττικής, κ. Ηλίας Λιακόπουλος, και αρμόδιος εισαγγελέας κατ' εκτέλεση της απόφασης του Αρείου Πάγου για την αποξήλωση των διαφημιστικών πινακίδων και από τους ιδιωτικούς χώρους, οικόπεδα, ταράτσες κτηρίων και αλλού.

tovima.gr

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

«Πράσινες» θα γίνουν δύο γειτονιές της Αθήνας

Παρεμβάσεις με σκοπό τη δημιουργία κτιρίων με μηδενική ενεργειακή κατανάλωση αναμένεται να υλοποιηθούν σε δύο γειτονιές της Αθήνας, όπως ανέφερε σχετικά η υπουργός Περιβάλλοντος.

Αν και δεν έχει αποφασιστεί σε ποιες γειτονιές θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα, υποψήφιες είναι δύο περιοχές στους δήμους Αιγάλεω και Αγ. Βαρβάρας. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επτά κλαδικές ενώσεις οι οποίες προσφέρουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους με έκπτωση έως και 50%. Την ευθύνη υλοποίησης έχει το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ).

Τα έργα θα σχεδιαστούν με την επιλογή νέων αρχιτεκτόνων και σχεδιαστών, μέσα από από διαγωνισμό, και το συνολικό ύψος του προγράμματος θα είναι 5,5 εκατ.ευρώ. ΦΩΤΟ: Το Πεδίο Άρεως.

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Αστυνομικός κλοιός γύρω από το κέντρο της Αθήνας

Ενίσχυση των δυνάμεων στο κέντρο της Αθήνας αλλά και πέριξ αυτού, όπου παρατηρείται μετακίνηση των αλλοδαπών μετά από τις δράσεις που έχουν αναπτυχθεί τον τελευταίο καιρό από την Αστυνομία, ζήτησε ο αρμόδιος εισαγγελέας κατά τη διάρκεια σύσκεψης στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής για την εγκληματικότητα.

Στη σύσκεψη συζητήθηκε η κατάσταση στην Αθήνα και κυρίως μέτρα που πρέπει να ληφθούν για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα, καθώς και η διαχείριση αλλοδαπών οι οποίοι συλλαμβάνονται αλλά στη συνέχεια αφήνονται ελεύθεροι. Επίσης συζητήθηκε η διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της δημοτικής Αστυνομίας και των μικτών συνεργείων Αστυνομίας και Δημοτικής Αστυνομίας.

Από πλευράς ΓΑΔΑ αναφέρθηκε ότι θα ενισχυθούν τα περιφερειακά τμήματα σε μία εβδομάδα με νέους αστυνομικούς.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες έχει βελτιωθεί σύμφωνα με τις παρατηρήσεις των αρχών σημαντικά η κατάσταση στο κέντρο αλλά παρατηρείται αύξηση παραβατικότητας σε περιοχές όπως στα Πετράλωνα, η Καλλιθέα, η Κυψέλη, ο Κολωνός, ο Άγιος Παντελεήμονας και το Περιστέρι.

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Συγκέντρωση και πορεία για το Άλσος Περιστερίου

Η Επιτροπή Κατοίκων Περιστερίου καλεί όλες και όλους, την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου, σε συγκέντρωση στο Άλσος Περιστερίου στις 6:00 μ.μ. για να πορευτούν στους δρόμους του Περιστερίου.

Καλούν την κάθε συλλογικότητα και κάθε έναν Περιστεριώτη/ισσά να έρθει στην συνέλευση της Δευτέρας (4/10) στο Άλσος για να προετοιμάσουν τις δράσεις και τον αγώνα τους ενάντια στην «Χαβούζα» στο Άλσος. Για να φύγουν τα σκουπίδια από το Άλσος!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...