Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Κακλαμάνης: Διεκδικεί ξανά το δήμο Αθηναίων

Θα ζητήσει κατ' ιδίαν συνάντηση με τον πρωθυπουργό - Εκτίμησε ότι η ΝΔ δεν θα δώσει χρίσματα 


Ως συνέπεια της ανάτασης της ψυχολογίας του, με βάση τελευταίες δημοσκοπήσεις, ο κ. Νικήτας Κακλαμάνης προχώρησε σε δηλώσεις που επιβεβαίωσαν τις φήμες περί υποψηφιότητάς του στο δήμο Αθηναίων ως επικεφαλής ψηφοδελτίου.


«Ό,τι έχω πει εξακολουθεί να ισχύει στο ακέραιο και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Μάλλον έχει ενισχυθεί η πεποίθησή μου από τις δημοσκοπήσεις, που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, σε ό,τι αφορά δημοφιλίες προσώπων... Iδιαίτερα για τον β' γύρο, η αποδοχή που έχω στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ είναι σημαντική. Όπως θα έχετε δει, είμαι πρώτος στον ΣΥΡΙΖΑ με 34% και στο ΚΚΕ με 45% αποδοχή», δήλωσε ο βουλευτής της ΝΔ, Νικήτας Κακλαμάνης, επιβεβαιώνοντας την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων.

Ο Νικήτας Κακλαμάνης, ιλώντας στον Βήμα fm, εκτίμησε ότι η ΝΔ δεν θα δώσει χρίσματα και πρόσθεσε: «Εγώ, όμως, δεν κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια και οργανώνομαι και με ανθρώπους -για το ψηφοδέλτιο έχω μιλήσει- και το πλέον ευχάριστο είναι ότι, σ' αυτήν τη φάση, έχω μιλήσει με πολύ συγκεκριμένους ανθρώπους, που δεν σηματοδοτούν τον ιδεολογικό μου χώρο. Η υποψηφιότητά μου έχει ανακοινωθεί».

Σημείωσε δε ότι δεν γνωρίζει ποιοι από το κόμμα (του) δεν θέλουν την υποψηφιότητά του και πρόσθεσε: «Άσχετα με όλη την περιγραφή της υποψηφιότητάς μου, θεωρώ ότι λόγοι πολιτικού fair play με οδηγούν -και θα το πράξω- να ζητήσω να δω τον κ. Σαμαρά και να μιλήσω μαζί του. Μόνο με τον κ. Σαμαρά, όμως. Οι δυο μας…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...